02146076082
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 17 اسفند 1400 در ساعت 15 : 48 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فیلتر شنی چیست- فیلتر شنی| اطلس آب

فیلتر ها نقش بسیار مهمی در خالص سازی آب دارند و میتوانند آب را  از نا خالصی ها و ذرات و آلودگی های موجود جدا کنند. فیلتر شنی یکی از تجهیزاتی است که امروزه برای حذف نا خالصی های آب مورد استفاده قرار میگیرد و فیلتر کردن را نیز توسط بستری از شن و ماسه انجام میدهد. برای آنکه بدانید فیلتر شنی چیست و بیشتر با این فیلتر پر کاربرد آشنا شوید بهتر است تا با ادامه این مطلب با ما همراه باشید. فیلتر شنی چیست؟

فیلتر-شنی

فیلتر شنی از قدیمی ترین روش ها برای پاکسازی آب از نا خالصی ها محسوب میشود اما امروزه و با پیشرفت تکنولوژی تجهیزات به مراتب ارتقا یافته تری با الهام از این نوع فیلتر اما با همین نام تولید و عرضه میشوند که قادر هستند تا درصد بالاتری از نا خالصی ها را حذف و آب سالم تری را تحویل دهند. فیلتر شنی کاربرد  های بسیار زیادی دارد و در بسیاری از مراکز صنعتی و همچنین مجتمع ها و منازل مسکونی نیز مورد استفاده قرار میگیرد. از جمله کاربرهای فیلتر شنی میتوان به تصفیه آب منازل، تصفیه ثالثیه فاضلاب ها، پیش تصفیه آب شیرین کن  ها، تصفیه آب خاکستری، آب ورودی بویلرها، تصفیه آب استخر و پیش تصفیه آبیاری قطره ای اشاره نمود.

کاربرد فیلتر شنی در صنایع آب

فیلتر-شنی

فیلترهای شنی کاربرد بسیار زیادی در صنایع آب دارند و میتوانند آب مورد نیاز برای انجام فعالیت های صنعتی را تا حد زیادی پالایش کرده و یا میزان آلودگی را به صفر تقلیل دهند. فیلتر شنی تحت فشار از فیلترهای پر کاربرد در بخش های صنعتی است و قادر هستند تا موادی همچون رسوبات، فلزات، هیدرو کربن ها و دیگر مواد را از آب جدا و حذف کنند.

فیلتر شنی های پر کاربرد در صنایع بر اساس نحوه فیلتر کردن به دسته های مختلفی تقسیم بندی میشوند که از جمله این فیلتر شنی ها میتوان به فیلتر شنی تحت فشار که در بالا به آن به صورت مختصر اشاره شد و جزو پر کاربردترین فیلتر ها در صنعت محسوب میشود. فیلتر شنی های حوضچه ای، فیلترهای آرام، biosand filter، Bottomless Sand Filterاز انواع فیلترهای صنعتی محسوب میشوند که هر یک متناسب  با فعالیت صنایع کاربرد بسیار زیادی دارند. انواع فیلتر شنی را میتوانید از شرکت اطلس آب یکی از شرکت های فعال در زمینه عرضه تجهیزات مرتبط با آب و فاضلاب خریداری نمایید.

9 / 10
از 19 کاربر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :