02146076082
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 6 تير 1401 در ساعت 14 : 48 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

مراحل طراحی و ساخت انواع فیلتر شنی

فیلتر شنی از مرسوم ترین روش های حذف مواد زائد موجود در آب است که میتواند حجم زیادی آب  را آن هم در مدت زمان کوتاهی پالایش و رسوب زدایی کند. کلیه مراحل طراحی و ساخت انواع فیلتر شنی در محیط کارگاه و با توجه به نوع سیستم توسط قطعات خاصی انجام میشود. تنها مونتاژ کردن  فیلتر شنی است که در محل نصب انجام میشود و سایر امور و ساخت بدنه اصلی در محیط کارگاه انجام میشود. کلیه مراحل طراحی و ساخت انواع فیلتر شنی پیچیدگی های خاص خود را دارند و به همین دلیل از مهندسان و همچنین افرادی برای ساخت این تجهیزات کمک گرفته میشود که از سالها تجربه در این زمینه برخوردار باشند تا اشتباه و خطا در هنگام طراحی و سپس ساخت رخ ندهد.

فیلتر-شنی

در طراحی و ساخت انواع فیلتر شنی به کیفیت آب از نکات حائز اهمیت محسوب میشود. کیفیت آب باید مطلوب و رضایت بخش باشد. توجه به سرمایه گذاری  نیز از نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد و از روش های برای طراحی و ساخت کمک گرفته شود که کمترین هزینه را در پی داشته باشند.

فیلتر-شنی

فیلتر شنی و نکات مهم در طراحی و ساخت آن

فیلترهای شنی از دسته سیستم ها و تجهیزات هستند که تنها یک بار نصب و راه اندازی میشوند و  تنها قطعات آن است که به صورت دوره ای و با کار کرد مداوم باید تعویض و تعمیر شوند. به همین دلیل برای طراحی و ساخت فیلتر شنی باید به نحوه طراحی و بخصوص قطعات به کار رفته در ساخت توجه بسیار زیادی شود. هر چه طراحی و ساخت فیلتر شنی اصولی تر و با قطعات استاندارد تر و با دوام تری انجام شود در نتیجه فیلتر کارکرد بهتری از خود نشان خواهد داد.

قطعات آن نیز دیرتر نیاز به تعویض پیدا میکنند. هزینه تعویض قطعات و سرویس فیلترهای شنی در صورتیکه موفق به یافتن قطعه مورد نظر شوید بالا ست و در نتیجه هزینه های نگهداری از سیستم و در نتیجه هزینه های صنایع و تولید کننده را نیز افزایش خواهد داد. برای طراحی و ساخت بهترین و با کیفیت ترین نوع فیلتر شنی میتوانید با کارشناسان شرکت اطلس آب تماس حاصل کرده و کلیه امور طراحی و ساخت را آن هم با بروز ترین امکانات و تجهیزات و همچنین دانش روز دنیا به این مجموعه واگذار نمایید.

10 / 10
از 15 کاربر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :