02146076082
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 17 اسفند 1400 در ساعت 16 : 49 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ساخت پکیج تصفیه فاضلاب

شرکت اطلس آب کیمیا پالایش با دو دهه تجربه مفید در زمینه ساخت پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی و صنعتی

 مراحلی مختلف  از ساخت پکیج تصفیه فاضلاب به روش هوا دهی عمقی به  وسیله دیفیوز صورت مختصر

در ساخت پکیج تصفیه فاضلاب عوامل متفاوتی دست در دست هم می دهند که از اصلی ترین عوامل می توان به نوع فاضلاب مورد نظر جهت تصفیه اشاره کرد. به گونه ای که در ساخت پکیج تصفیه فاضلاب های صنعتی در مقایسه با نوع فاضلاب انسانی عمدتا" متریال ساخت آنها متفاوت می باشند. شرکت اطلس آب پس از دریافت آنالیز نوع فاضلاب اقدام به طراحی پکیج تصفیه فاضلاب می نماید مراحل ساخت پکیج تصفیه فاضلاب پس از  شاسی کشی کف پکیج تصفیه فاضلاب یا به اصطلاح تیر ریزی اقدام به ورق گذاری می نماییم  اصولا" در ساخت ساخت اینگونه پکیج ها برای تیر ریزی از ناودانی های به ضخامت 10*10با قوطی های به همین مشخصات مانده به نوع و ابعاد و شرایط جوی محل مورد نصب سیستم متنفاوت می باشد. پس از کلاف کشی و شاسی کف و دیواره های اطراف پکیج  نوبت به چسباندن ورق های آنها می باشد. جنس ورق های مورد استفاده از آلیاژ ST37  ضخامت ورق دیواره های کف پکیج اصولا 8MM و ضخامت دیواره های پکیج 6MM درنظر گرفته میشود. و ضخامت ورق جهت قیف 8MM می باشد. پس از این مراحل نوبت به مونتاژ پکیج تصفیه فاضلاب می باشد.

پکیج تصفیه فاضلاب

پس از این مرحله زمان جوشکاری می باشد که جوشکاری ها به وسیله الکترود و جوش برق می باشد. اصولا" جهت جوشکاری اینگونه پکیج های تصفیه فاضلاب از الکترود های 60*13  و یا 70*18 استفاده میشود. پس از پایان جوشکاری و نظارت جوش زمان رنگ آمیزی پکیج تصفیه فاضلاب فرا می رسد که یکی از اصلی ترین موارد در ساخت پکیج تصفیه فاضلاب می باشد. که پس از انجام سند بلاست سطوح پکیج تصفیه با رعایت استاندارد SA2/1/2 اقدام به رنگ آمیزی به وسیله دستگاه ایر لیس می شود اصولا" نوع رنگ و متریال آن بستگی به نوع فاضلاب متفاوت می باشد این شرکت در رنگ آمیزی از سه لایه رنگ با ضخامت 300میکرون برای درون پکیج استفاده میکند به گونه ای که لایه ابتدایی از آسترزینگ ریج دو لایه کولتار اپوکسی و لایه بیرونی پکیج زینک ریج میانی (MIO) و رنگ رویه پلی اورتان می باشد.

پس از اتمام این مراحل نوبت به مونتاژ کردن تجهیزات میرسد. که ابتدا لوله کشی های پکیج که همگی از جنس گالوانیزه می باشند. سپس نصب دیفیوزرها  که بسته به نوع و مقدار فاضلاب از نوع حباب ریز و حباب درشت استفاده میگردد. و بعد آنها بلوئر های هوادهی انتخاب نوع بلوئر هوادهی بستگی به نوع فاضلاب و مقدار هوای مورد نیاز متفاوت می باشد که در بعضی از مواقع از ساید چنل استفاده میگردد. نصب تجهیزات برقی و تابلو برق آخرین مرحله از ساخت پکیج تصفیه فاضلاب می باشد.

 

 

 

9 / 10
از 13 کاربر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :