02146076082
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 17 دی 1401 در ساعت 9 : 4 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

 

ساخت فیلتر شنی استخر-فیلتر شنی

فیلتر شنی از تجهیزاتی قدیمی برای  زلال و شفاف سازی آب محسوب میشود که البته امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی این سیستم ها دستخوش تغییرات زیادی بوده و نوع جدیدی از این فیلترها که عملکرد و کارایی بسیار بهتری دارند، طراحی و تولید میشوند. یکی از موارد کاربرد فیلترهای شنی پاکسازی آب استخر می باشد که البته این نوع فیلترها با دیگر انواع فیلترهای شنی متفاوت هستند. در ساخت فیلتر شنی استخر از تجهیزات و همچنین قطعات به مراتب متفاوت تری کمک گرفته میشود. در ساخت فیلتر شنی استخر از تجهیزاتی استفاده میشود.

میتوانند ذرات معلق در آب را تا قطر پنجاه میکرون به راحتی حذف کنند. فیلتر شنی استخر نه تنها برای تصفیه آب استخر بلکه برای رسوب زدایی و تصفیه آب جکوزی نیز مورد استفاده قرار میگیرد و در کل میتواند آب موجود را تا حد زیادی زلال و شفاف کند.

فیلتر-شنی

ساخت و تولید فیلتر شنی استخر

در ساخت فیلتر شنی استخر  از لایه های مختلفی استفاده میشود که این لایه ها نیز خود با سیلیس آن هم در سایز های مختلف تشکیل میشوند. سه لایه مختلف در ساخت فیلتر شنی مناسب برای استخر مورد استفاده قرار میگیرد که این لایه ها عبارتند از لایه بالایی، میانی و همچنین لایه زیرین. سایز هر یک از این لایه ها با یکدیگر متفاوت است و به ترتیب از لایه های 0.5‌ تا 1.5 میلی متری، 1.5 تا 3 میلی متری و 3  تا 5 میلی متری به ترتیب برای بخش های بالایی، میانی و همچنین زیرین استفاده میشود.

فیلتر-شنی

ساخت و تولید فیلتر شنی از ماسه و شن استفاده میشود که این مواد به نوعی مانند فیلتر عمل میکنند و نقش اصلی را بر عهده دارند. در ساخت فیلتر شنی های استخر  معمولا یک سوم ظرفیت و گنجایش فیلتر با شن و ماسه پر نمیشود تا زمان مورد نیاز برای بکواش کردن تا حدی افزایش یابد. برای ساخت و تولید  فیلتر شنی  استاندارد و با قیمت مناسب میتوانید با کارشناسان شرکت اطلس آب از تولید کنند گان و مجریان انواع فیلترهای شنی در کشور تماس حاصل نمایید.

9 / 10
از 13 کاربر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :