02146076082
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 17 اسفند 1400 در ساعت 16 : 29 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

آلودگی های آب

ورود یک و یا چند ماده شیمیایی، آلی، مواد معدنی و یا ورود مواد زائد جامد به درون آب ناشی از فاضلاب های صنعتی، شیمیایی، انسانی، کشاورزی، خانگی، مراکز درمانی که با مواد آلودگی عفونی سر و کار دارند. باعث آلودگی آب میشود که بستگی به مقدار آلودگی، شدت و حجم آن دارد. 

دستگاه تصفیه آب

آلودگی می تواند از یک منبع و یا چندین منبع، با هم باشد مانند ورود فاضلاب یک کارخانه که علاوه بر داشتن انواع آلودگی های صنعتی، حاوی آلودگی های انسانی نیز است. بدترین نوع آلودگی به ترتیب شدت آلودگی عبارتند از:

در آلودگی های ناشی از تفریح و فعالیت های کوچک ) در بعضی از آلودگی ها، سال ها در محیط آبی باقی می ماند و ایجاد بیماری های خطرناک میکند. مانند مواد رادیو اکتیو بعضی مانند فاضلاب های انسانی به شرط اینکه حاوی بیماری های عفونی و انگلی نباشد و در حجم خیلی بالایی نباشد راحت تر تجزیه می شوند. طبیعت خود قادر به تجزیه و تصفیه ناقص است. مجموعه ۹۹٪ فاضلاب ها قابل تصفیه و قابل برگشت به طبیعت هستند به همین جهت امروزه فاضلاب را آب سیاه هرز نمیدانند.

دستگاه تصفیه آبورود یک و یا چند ماده شیمیایی، آلی، مواد معدنی و یا ورود مواد زائد جامد به درون آب ناشی از فاضلاب های صنعتی، شیمیایی، انسانی، کشاورزی، خانگی،

آلودگی می تواند از یک منبع و یا چندین منبع، با هم باشد مانند ورود فاضلاب یک کارخانه که علاوه بر داشتن انواع آلودگی های صنعتی، حاوی آلودگی های انسانی نیز است.  بدترین نوع آلودگی به ترتیب شدت آلودگی را که به راحتی می توان به وسیله سیستم های تصفیه ،فاضلاب به ویژه پکیج تصفیه فاضلاب به صورت فلزی قابل باز احیا می باشد را می توان مواردی همچون  نام برد:

- آلودگی های ناشی از1- مواد رادیو اکتیو 2- آلودگی های بیمارستانی 3- آلودگی های صنعتی 4۔ آلودگی های کشاورزی 5- آلودگی های انسانی با ما 6- آلودگی های ناشی از تفریح و فعالیت های کوچک  در بعضی از آلودگی ها، سال ها در محیط آبی باقی می ماند و ایجاد بیماری های خطرناک میکند. مانند مواد رادیو اکتیو بعضی مانند فاضلاب های انسانی به شرط اینکه حاوی بیماریهای عفونی و انگلی نباشد و در حجم خیلی بالایی نباشد راحت تر تجزیه به وسیله پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی می شود. طبیعت خود قادر به تجزیه و تصفيه ناقص است. مجموعه ۹۹٪ فاضلاب ها قابل تصفیه و قابل برگشت به طبیعت هستند به همین جهت امروزه فاضلاب را آب سیاه هرز نمیدانند. و به راحتی قابل احیا می باشند به وسیله پکیج تصفیه فاضلاب ساخت شرکت اطلس 

 

9 / 10
از 9 کاربر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :